Året som gått

Saker jag minns:

* Att jag började jobba 1/1. Hade verkligen ångest inför det, men det var ju inte så farligt. Nu tycker jag rentav att det är ganska så kul.

* Att småisarna började på dagis. Som jag bävat för det då.. Men det gick hur bra som helst, och vi har världens bästa dagis! Barnen älskar sitt dagis!

*M börjar i sjuan och fyller tretton. Hallåå? Tiden går alldeles för fort..

* Sommaren. Varm och lång och alldeles underbar. Förutom en jobbig grej i mitten av sommaren.. *grin* Jag jobbade heltid natt i sex veckor och det gick hur bra som helst. Det är jag stolt över det.. *hihi*

* Roliga grejer på sommaren.. Stadsfesten, Stholmresen med mina flickor, Leksands sommarland osv. osv.

* SM-, VM-, OS-guld i hockey! Vilket år! :)

* Läskiga grejer: typ Mordet på Bobby, människan från det förflutna osv

* Allt som hänt med barnen under året. Hjälp, vad de har utvecklats! Hinner inte med!


Nu måste jag se Bonde söker fru-bröllopet så det får räcka för nu. Det har iaf varit ett bra år! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback