Det snöar ute!!

På riktigt! Åh, tänk om det kunde få ligga kvar. :)

I dag är vi halvlediga. Jag börjar jobba kl.16 och småttingarna ska som vanligt hem till mormor och morfar tillsammans med M.  Idag ska de göra pepparkakshus. *Mys!*

I dag har vi bakat en sats till med lussekatter. Alla i familjen älskar lussekatter så de går fort åt. Sen gjorde jag saffranskola och i går gjorde jag knäck. Jag älskar att pyssla med sånt!

I kväll ska jag springa hem efter jobbet. Det är ju min man på tv då, Dr Mc Dreamy. :)) *gaaaaah*

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Cinapina

Snubblade in på din blogg o lämnar ett litet avtryck här..
Känner att jag nog skulle vilja göra lite mer lussebullar jag också.. SÅ Gott ju..
Ischoklad och knäck ska vi göra på lördag är det tänkt. Ingen snö hos oss men iaf frost ett par dagar.. Vågar inte helt hoppas på vit jul ännu..
Får väl i värsta fall dra ner persiennerna o tända en massa ljus så man inte ser barmarken utanför..
Fin blogg du har förresten.
Kul med fler tonårsmammor.. Har tre kids varav en tonåring..
Ha det gott.
Cinapina

Postat av: Amlon

Vad kul med ett nytt namn. :) Jag har också tre barn, varav en tonåring.

Ha det så bra!

2006-12-19 @ 22:37:28
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback