God afton!

God fortsättning! Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det på jobbet idag. :)

Våran julafton var precis så mysig som julafton ska vara! God mat, tindrande barn, tomte, julklappar, gemenskap och bara mys! Jag fick världens bästa julklappar, jag måste ha varit en snäll flicka. Bla. fick jag presentkort på Ikea och en stegräknare. Tjoho, precis vad jag hade önskat mej! :) Nu jäklar ska jag kolla hur mycket jag gå under en dag.

O.s bästa julklapp var en polismotorcykel med en polis på. Han var så lycklig över den att han t.om sov med den i natt.. och i dag på da´n. L.s bästa julklapp var såklart silverglitterskorna. Hon ville helst sova med dem, men det fick hon inte eftersom hon och jag delade säng i natt . :)(Vi sov hos mo. och mo.) Vad M.s bästa julklapp var vet jag inte, men hon fick Alfapet och det har vi spelat enheldel. :)

I dag har jobbat. Det gjorde mej ingenting. Jag tycker faktiskt att det är skönare att vara ledig innan jul (vilket jag var, i 4 dagar). Och jag var ju ledig i går, såklart! Jobbar i morgon med. Så nu ska jag nog krypa ner mellan lakanen och läsa lite.

Hoppas alla får en fortsatt härlig jul!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback