Föräldramöte

I dag har jag varit  på föräldramöte, i högstadiet! Hur sjukt är inte det, egentligen? Jag känner mej så himla ung på M.s föräldramöten. Alla föräldrarna är så vuxna. :) Det var diskussioner om allt möjligt, jag fick inte en syl i vädret i min grupp. Antagligen för alla hade äldre barn, typ. Men en sak som jag märkte var att EN av de som pratade mest, och hade en miljard åsikter om hur man skulle "sköta" barnen, är en av dem som kanske skulle behöva _utöva_ sina egna tips. Inte bara förmedla dem till andra. Typ. Ganska typiskt.

Gud, vad jag är osocial egentligen. Borde skämmas!

I övrigt har vi haft en skön dag. L. har varit på Knytte-avslutning på dagis. Hon fick ett märke med Knytte på, och en knytte-kåsa. Malliga damen. ;) Under  tiden gick O. och jag och lyxfikade ( Det var ju synd om O. som inte fick gå på knytte, han är ju bara en fjäril ju.) Jag åt en räkmacka och O. klämde en "stor bulle med gegga på". Sen passade O. på att köra liten kundvagn på Hemköp. Det vill han alltid göra när L. inte är med. ;)

Nu ska jag lägga mej och frossa. Har fått Allt om mat - julnumret. Jihoo!

Kommentarer
Postat av: Silasingelin

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback