"Jag har halsfluss"

Vet inte hur många gånger jag sagt det i kväll.. Sambo-M har fått springa hundra ärenden åt mej, gullisen. Han hade köpt lyx-glass till mej också. ;) Jag påminde honom om att det nog var jubilem för oss snart. Han fick också lov att fundera hur många år vi firade. Tiden går fort när man har roligt. *hihi*

Jag blev väldigt förvånad när Danny åkte ur Idol idag. Kändes likadant som när Ola åkte ut förra året. Han var väl inte någon av mina favoriter, men han ville ju det här och kunde sjunga! Ska bli spännande att höra vad M. säger om det här. Hon är hemma hos sin pappa i helgen. Hon är nog ganska upprörd. Fast Erik är ju kvar, det är viktigast. ;) Jag vet inte om jag är tablettpåverkad, men jag tyckte Erik var extremt söt idag. *hihi* Kanske för att Markus inte var den lysande stjärnan som han brukar vara. Fast han var  bra ändå. Men Felicia, vad ser folk hos henne? Jag kan inte se det.. Cissi sjunger mest falskt och Johan känns som en "nonchig" tonåring.



Har förälskat mej i den här tröjan från
Odd Molly. Har hittat en hel del som jag skulle kunna tänka mej på deras sida. Trots att inte alls kläderna är i min stil över huvudtaget (Jag har nog ingen stil, så är det..).

Nej, nu måste jag sova. Sambo-M har sovmorgon i morgon. Så jag ska kravla mej upp, trots att jag har halsfluss. ;)) Men på söndag är det min tur att sova, jag längtar!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Åsa Andersson

JAG VILL HA DEN TRÖJAN! Kan tänka mig den som går i lila oxå.. kostar säkert skjortan! Såg att Ann Söderlund hade en odd molly-kofta på programmet i torsdags oxå :) superfin! Stackars dig som har halsfluss!! kram kram!

2006-11-04 @ 09:57:45
Postat av: Charlotte

Ja, det var en makalöst snygg tröja. Du kanske kunde köra "jag har halsfluss" igen?

En gång när jag hade gett blod körde jag "jag är så svag, så svag, mitt blod är borta" i flera dagar. Det funkade kanske två gånger. Men jag hade så roligt när jag höll på så jag slutade inte ändå.

Postat av: Amlon

Åsa: Hade hon? Då måste jag se reprisen. ;) Kram

Charlotte: *hahaha* Du är allt bra rolig du! ;)

2006-11-04 @ 19:34:11
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Nina m. T. & V.

Tröjan var snygg! Klart att du ska ha en! :-) Fattar heller inte att Danny kunde åka ut i fredags... Cissi och Johan hade varit bra mycket mer självklara i den rollen - tycker jag... Har heller inte fattat att Felicia varit kvar så länge, hon är verkligen slätstruken i mina ögon. Men dotras fadder hade en teori om att folk ser Agnes i henne *vet inte*. Yeyee... Hoppas att du kryar på dig! Kram å tack för grattis å T:s vägnar!

2006-11-04 @ 22:42:16
URL: http://pippi.blogg.se
Postat av: Junitjej

Otroligt snygg tröja! Vill ha!!!

2006-11-05 @ 09:40:24
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Amlon

Nina: Tror också folk ser Agnes i henne..Men räcker det inte med EN Agnes liksom? :) Jag tycker det räcker mer än väl! Kram på er!
Ps. Kort är på väg till T, jag är bara en liten slowstarter..

2006-11-05 @ 13:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback