Tröööööött!

I dag är jag jättetrött! Och ännu tröttare blir jag när jag vet att jag ska jobba ända till kl. 16. Jag HATAR att jobba 7-16. Jag är ju van att jobba 7-13.30 eller 16-21.(Om man jobbar heltid är det 7-16 och 12-21 som gäller) 7-16 känns nästan som en övermäktig uppgift. Blä!

Skulle aldrig i livet vilja jobba heltid. Den skillnaden det gör i pengar  är ingenting värt för mej. Jag är hellre fattigare och har mycket mer tid för mina barn! Jag tycker att det verkligen gäller att ta sej tid för barnen när de behöver en. Småbarnstiden går alldeles för fort. *snyft*

Ha en bra dag. Nu måste jag rusa till jobbet. Usch!


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en sund inställning till livet tycker jag. Tänker göra likadant den dagen det blir aktuellt.

Postat av: Karlsarah

Great site!!!

2009-05-29 @ 13:46:41
URL: http://karlsarah.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback