Vem röstar på Felicia??

Jag förstår inte att hon vecka efter vecka kan sitta säkert. Hon är ju så tråkig, och sjunger inte speciellt bra. Hon är för mycket helylle-Agnes-kopia för min smak. Jag hoppas verkligen att hon åker ut nästa gång, eller gången efter det. Bara hon inte är i final!

Men vem röstar på Felicia egentligen? När man pratar om Idol med vänner, på jobbet osv, är det ingen som gillar henne nåt speciellt. Men uppenbarligen har hon en skara trogna fans.

Men Marcus. Jag tycker han är helt underbar!! Herregud, vad han var bra i går. Första låten var helt magisk! *rys* M. och jag ringde och röstade för första gången. Några gånger på Marcus och en hel del gånger på Erik. Vi förstod att han skulle hänga löst. M. sa "Åker Erik ut så kommer jag att börja grina, på riktigt!!" :) Jag ville inte heller att Erik skulle åka ut. Att Cissi åkte var helt rätt. Kul för Johan att han fick lite positiv kritik. Jag blev nästan grinfärdig när han fick det. *blödig* ;)


Kommentarer
Postat av: Elli

Idol väcker tydligen BLÖDIGHETEN i en.. ;)

Postat av: Kjetiljeanett

Your website is extremely interesting

2009-05-13 @ 11:53:16
URL: http://kjetiljeanett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback