Bonde söker fru + Idol

Citaten är inte exakta, men ändå..

"Vilket är din favoritgroensak? Pappricka, gorka, tomat?"  -Mickes ryska dam (som han tyvärr inte valde vidare.. ;))

"Iiiiih, Andreas, hihihihihi, iiiiiiiiih hahahaha" *se mej se mej* -Den där mörka tjejen som var hur desperat som helst. Fast hon gick inte heller vidare. Skönt!

Annars är det galet plågsamt (men roligt) att se vuxna kvinnor åma och kråma sej för bönderna. M. och jag har redan klart för oss vilka tjejer de kommer välja, iaf tre av bönderna.

Jag blir helt nervös av Markus, maken till seg pojke får man leta efter. Andreas verkar vettigare än jag trodde. Mikael verkar trygg och snäll. Per-Martin har större näsa än jag trodde. Men han är så stilig ändå. ;)

På fredag är det rocktema i Idol.. Här är kåtarna.. oj låtarna! ;)

Markus Fagervall, 23 år, från Stockholm
Låtval: Are you gonna go my way/Lenny Kravitz

Cissi Ramsby, 20 år, från Järvsö
Låtval: Nobody's wife/Anouk

Jonas Snäckmark, 20 år, från Halmstad
Låtval: Alive/Pearl Jam

Erik Segerstedt, 23 år, från Göteborg
Låtval: I still haven't found what I'm looking for/U2

Johan Larsson, 18 år, från Vänersborg
Låtval: Monkey wrench/Foo Fighters

Felicia Brandström, 19 år, från Göteborg/Floda
Låtval: Jerk it out/Caesars

Danny Saucedo, 20 år, från Stockholm
Låtval: Sweet child o' mine/Guns N' Roses

Linda Seppänen, 21 år, från Stockholm
Låtval: Holiday/Green Day

Varför tar Markus en Lenny-låt till?? Ska bli kul att höra Danny råkka loss till G´nR. De andra låtarna känns rätt förutsägbara.

/Tv-tönten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback