Dagen i dag..

Lånat av Qaroline, som i sin tur har lånat den av någon, som i sin tur... osv. ;)

Dagens låt:  Dunkla rum - Winnerbäck
Dagens dusch: .Blev en kvällsdusch
Dagens frisyr: Värre än vanligt..
Dagens smink: Mascara,
Dagens händelse: Snön såklart! ;)
Dagens planer: Äta godis och titta på Desperat med M.
Dagens vill ha: "Självkänsla nu", tårtfärger, en helsvart mössa, några vinterskor med goretex.
Dagens saknad: Mina käraste kompisar!
Dagens drog: Det blir väl godiset, det..
Dagens tråkigaste: Att röja, men skönt också..
Dagens finaste: Mina barn, rödblommiga och glada i snön!
Dagens måste: Se Desperate!!
Dagens dricka: Vatten, som alltid
Dagens köp: Godis, bröd, smör, gurka mjölk och en Starlet åt M.
Dagens mat: Fisk i ugn och ris och kokta morötter, som M. hade lagat. ;) Bra med höstlov!
Dagens sjuka: O. var mycket piggare i dag, men nu på kvällen blev han lite dassig igen.
Dagens kärlek: Min sambo, stora-M. :)
Dagens mående: Trött, men nöjd och glad!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Helena

Godis, desperate och starlet - min typ av nöjen med! ;))

Hoppas ni har det bra i snön, kram kram! Kramsnö?! *haha* Vilken humorist jag är...*not* :))

2006-10-31 @ 22:53:03
Postat av: Emma

Fisk i ugn, så gott och lättlagat. Jag tror jag lånar den här listan av dig om det är OK./Emma

Postat av: Amlon

Helena: Tror du inte att hon blir en dålig människa när hon läser Starlet?? ;)

Emma: Låna på du! Jag har ju själv lånat den. :)

2006-11-01 @ 23:01:54
Postat av: Armanamalie

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-10-05 @ 09:21:41
URL: http://armanamalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback