I dag, i morgon och i november

Imorgon har barnen pyjamasparty på dagis. ,) De är redan förvånade över att de ska gå till dagis _ i pyjamas. It´s a strange world. ;)
I dag har jag och småttingarna varit i "nya badet " och badat. Princess Castle CakeDet är jättekul och barnen åker vattenrutchbanor som tokiga. Sen gick vi och åt mat på Åhlens. Gott! en riktig må-bra-dag. ;)
Tyvärr fick jag väl lov att jobba lite idag också.. Suck!

Kolla in tårtan. Den skulle nog L. gärna vilja ha. Det är snart dags för mina flickor att fylla år. Först fyller M. tonåring (!!!!!), sen fyller L. fyra. Mina stora tjejer!!
Här finns det fler tårtor. Den här gjorde jag till L.s 3-årskalas. :)

Nä, nu ropar sängen. Vi ska upp tidigt i morgon, för att sätta på pyjamasarna. ;))

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback