I huvudet på en 2½-åring

1. Vad heter du? O.

2. Hur bor du då? *svarar halvrätt. ;)*

3. Hur många år är du? 2 år

4. Vad tycker du är roligt? Leka med mina bilar och mottolyckar

5. Vad tycker du är tråkigt då? Vädret..

6. Varför måste man sova på natten? Jag bille det

7. Vad ska du bli när du blir stor? Brand

8. Vad gör en sån då? Släcker elden

9. Var kommer bebisar ifrån? Din mage

10. Vad gör bebisar för något? Dom bor ju i din mage

11. Har jag varit en bebis då? Jaaaaaa....Näääääää

12. Vilka är dina finaste kläder? Det här (pekar på tröjan). Det är inte Björnes heller

13. Vad önskar du dig av tomten? Julklappar!!

14. Finns tomten? Var bor han? Jag vet inte

15. Vem är din bästa kompis? Jag och Bobbo

16. Vilket är det finaste ordet du vet? Ja, det kommer jag

17. Det fulaste ordet du vet då? Traktorn åker dododo

18. Finns det något du är jättebra på att göra? Leka med mina bilar. Åka det andra rutchbanan som går jättejott!

19. När blir mamma och pappa arg på dig? När jag ligger på golvet

20. Vad ska du göra nu? Snurra på den här (tallriken) Vänta får du se!


Mammas kommentarer

5: PRata om vädret eller? ;)

7: Brand=brandman

10: *hihi*

12: Vilken tur. ;)

15: Jag=O. själv

16: ?? ;)

17: O. sjöng det svaret

18: Den andra rutchkanan är en stor vattenrutch som O. och jag åkte på badhuset. Jättekul! :)

19: Inspirerad av systeryster.

*

Den här enkät har jag snott från min gamla älsklingslista nov02. :)

*

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback