Idol

Tyvärr kan jag inte blogga om Idol idag. Nog för att jag såg det mesta, men det var med ett öga. Jag arbetade nämligen till kl. 21 i går kväll. (Likaså i kväll, så förvänta dej ingen folktoppen-logg, Åsa! ;))

Hur som helst så tyckte jag det verkade som många var dåliga.. M. blev salig för att Danny var så bra, och jag blev glad för Markus (även om jag nästan missade hela hans låt..), men thats it ungefär. Att Nathalie åkte ut gör mej ingenting. Tyckte hon var kall som en fisk, och pratade som en barnprogramledare.. *haha*

Gårdagens chock var iaf att "snäckan" fick positiv kritik av juryn!?! Vad händer? Han sjöng ju förjkligt + att han bara går bort med sina jkla hårdrocksmoves! :) Jag höll på att svimma när han stog och klappade händerna. *stöpp*

Gårdagens chock nr. 2 var ju Sannas klänning. Inte vet jag om det är för att jag bor på landet, men jag tycker hon har fula kläder_ varje_ gång

Serru, det blev en liten blogg iaf..

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag tyckte alla sjöng helt förjävligt igår..
o nu skulle jag kunna spinna loss hur länge som helst känner jag - don't get me started.. ;)

Marcus är iaf given, trots det skumma låtvalet igår. ;)

Postat av: Tomashedda

Very interesting site. I have bookmarked you.

2009-09-07 @ 11:36:13
URL: http://tomashedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback