Kvällens idol

Åh, vilken kväll. :) M. och jag satt och trånade. Jag efter Markus, och M. efter Danny och Snygg-Erik. Jag tyckte alla de pojkarna var bra. Kul för Erik att det gick bra! Det är så kul att kolla på Idol med M, hon är verkligen engagerad. (Och det blir inte jag.. eller?! ) ;))

Men tjejerna, vad är det med dom?? Cissi är inte alls så bra som jag tyckte att hon var på auditions. Linda var inte heller bra i kväll. Tycker hon bara posar hela tiden.. Felicia är väl  duktig, men så Agnes-tråkig. Att Jessika åkte ut var väl ingen chock direkt. Tror att tjejerna kommer ligga risigt till framöver.

Trodde Snäckan skulle passa bra för den låten han sjöng, men jag tyckte inte han var bra. Johan var inte heller så bra, men honom gillar jag ändå. ;)

Markus är min idol! ;) Vilken är din??

Kommentarer
Postat av: Elli

Marcus är min ajdål tooo. ;D

Postat av: Åsa

jag säger oxå MARCUS!!!

2006-10-15 @ 22:22:44
Postat av: Lisette

Ja Markus e naturligt vis idolen!! Hoppas han blir en grym rockkung :D

2006-11-05 @ 13:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback