Lördag

Jag tog tåget till Örebro och träffade kamraten Åsa. Jag blev jättetrött av att åka tåg. Hur ofta sitter jag bar rakt upp och ner i 90 minuter? Skönt var det iaf. Som tur var hade jag cdfreestylen med mej, och min "glad-skiva" i den. ;) Det var så mysigt att träffa Å. "Det var alldeles för längesen vi sågs.." ;)

Mysigt att storsa i affärer (läs P.op.. haha) och att sitta och fika länge. Läka för själen! ;)
Innan jag åkte frågade jag småttingarna om de önskade sej något speciellt. L. önskade sej en GLITTERKLÄNNING och O. önskade sej en MOTORCYKEL. Vilka stereotyper jag närt vid min barm! *Haha*

L. fick en glitterkjol och blev världens lyckligaste. O. fick sin motorcykel, sen hade han inte tid att titta på resten av det jag köpt (kläder..). ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

"närt vid min barm.."... *haha* du är ju klockren hela du! Bra att O å L blev nöjda med sakerna. Hoppas bara dagisfotona får en röd tråd nu oxå.. ;)

2006-10-22 @ 22:36:56
Postat av: Falkzainab

Very useful information. Thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback