Nya tider

Jag kände att det var dags att "möbla" om lite på bloggen. Hoppas att ni känner er som hemma ändå. ;) Tog dock bort de där fåniga fashion-bilderna, med dom skulle inte jag ha känt mej hemma.. *hihi*)

Apråpå fashion skulle jag snajsa till mej lite här om dagen med en fin sjal. När jag tar av mej den efter att ha haft den halva dagen, ser jag att det sitter fast ett GEM på den. *haha* Jag har gått runt med ett gem hängande på halsen.. :) Så om ni i framtiden ser någon med ett gem hängandes i sjalen, glöm inte vem som startade trenden. ;))

I dag är vi lediga, jag och mina gosiga småttingarna. Vet inte vad vi ska hitta på, behöverman hitta på något egentligen? Barnen är så bra på att skrota här hemma. :)

På fredag ska L. och jag till ögondoktorn och kolla hur det går med L:s glasögon. Det funkar jättebra med glasögonen. L. trivs jättebra med dom, och skelar inte alls när hon har de på sej. Skönt!

Näe, nu kallar duschen på mej! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Helena

*hahaha* Du är ju för rolig *springer och hämtar ett gem* ;))

Skönt med ledig dag, hoppas ni har mysigt! :)

2006-10-18 @ 10:41:11
Postat av: Amlon

*hihi* ;)Vi har det jätteskönt! :)

2006-10-20 @ 14:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback