På begäran.. Folktoppen! :)

Sveriges roligaste kvinna var ämnet. Konstigt nog var inte jag själv med!! WHY??? ;)))

Så här ser 10-i-topp-listan ut:

1. Babben Larsson
  2. Suzanne Reuter
  3. Sissela Kyle
  4. Maria Lundqvist
  5. Ulla Skoog
  6. Annika Lantz
  7. Annika Andersson
  8. Eva Rydberg
  9. Birgitta Andersson
  10. Christine Meltzer

Jag tycker att det var en bra lista. Eva Rydberg känns väl sådär, men jag tror jag tyckte hon var rolig när jag var liten. Var inte hon på tv typ jämt då?

Mina favvisar är nog: Annika Lantz, Christine, Suzanne, Ulla, Sissela och Babben (ojdå typ hälften.. Fast jag gillar de andra också..Jag är en lättroad människa)


Nästa veckas Folktoppen blir nog en halvpinsam, men rolig, historia.. "Mest minnesvärda dokusåpadeltagare" ska utses då. Kolla in de nominerade.. Läs och våndas här. Linda Rosing och Robban kommer nog ligga högt. Själv hejar jag på Tore från FCZ. Han är ju bara för rolig! ;) FcZ började ju igår igen. Åh, vad jag gillar Glenne och båjsen! ;)) (Åh, vilken tv-tönt jag låter som.. Jag _GÖR_ faktiskt annat än att begla på tv.. ;))


Kommentarer
Postat av: Elli

JAG va inte heller med på den listan.. Är det inte konstigt? ;) Höhö!
Och risken finns att vidriga Robinson Robban dyker upp i nästa program - jag vill skjuta honom! :D

Postat av: Åsa

Tackar!! Alltid lika kul att läsa dina tankar om ett bra tv-program :) kram kram!

2006-10-04 @ 13:23:25
URL: http://fialotta.blogs.se
Postat av: Torkelkjersti

Great site. Keep doing.

2009-05-08 @ 10:38:53
URL: http://torkelkjersti.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback