Parranåjja

Jag är lite paranoid. Jag törs inte skriva ut vissa saker som hänt. Tänk om någon olämplig läser min blogg?! Men så mycket kan jag säga att man blir förvånad över vissa människor _hela_ tiden. Både på jobbet och i privatlivet. Senaste dagarna har varit ett virrvarr av konstigheter!

Tur att man har sina nära och kära, och sin lilla familj. Det är mitt ALLT! :) ÄR så glad att jag har en trygg mur runt mej. Att sambon börjat jobba har gjort att förhållandet har fått ett riktigt uppsving. ;)

I dag är jag ledig. L. skulle gå på knytte med dagis. Så vi gick dit till kl. 9. Sen gick O. och jag till lekparken. Så mysigt att bara rå om lillebroren lite. Systrarna har en tendens att "ta över" när vi är hela familjen. ;) Sen gick vi och fikade. Det är för roligt att sitta och lyssna på en 2½årings funderingar om livet. Vi gick även på leksaksaffären och tittade på Byggare bob-bältet som finns där. Man trycker på en knapp på spännet så säger/spelar det olika saker från B.B. Varje gång fixar-sången kommer så tokdansar O. ;) Träffade en kompis som ska ha en bebis i december. Frågade O. vad han trodde det var i hennes mage. "Kanske tuttar" svarade han. Tutt-mannen! ;) (han gillar både nappar och bröst nämligen..)

Sen gick vi och hämtade en nöjd och glad knytte-tjej. :) *mys*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback