Sötaste barnen EVER..

..har jag. Nu sitter mina småisar och leker med Barbie (eller babari, som vi kallar dom här hemma. ;)) och andra grejer.  Det är så roligt att lyssna på dem. Just nu är en my little pony osams med en legogubbe. Drama!

Själv sitter jag och känner mej tjock. Fläsklägg!

Sen har ryktena nåt oss om mindre trevliga grejer. Ni som känner till mitt liv kan gissa vad som verkar var på G igen. Jag vet inte om jag klarar en resa till alltså. Vad är det för FEL på människan?? Låt det bara vara ett osant rykte..

I dag är vi lediga. Vi har velat hit och dit vad vi ska göra. Gå på bibblan, eller baka. Men nu verkar det som om barnen vill spela spel i stället. ;)

Åh, ytliga bloggen. Jag skulle vilja vara _svår_ och skriva om mej själv. Men jag är inte så svår. Ganska lätt om jag ska vara ärlig. :) Dessutom vill jag inte skriva så mycket om barnen, de har inte valt att jag ska blogga om dem. Jag får blogga vidare om ytliga tingest. *haha*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag gillar att du bloggar om ytliga ting :) vem gör inte det! Varför måste man vara så djup å vuxen jämt..? Å på tal om ryktena som nått er så blir man bara så matt. Förstår att det känns som att du inte orkar mer där men det GÖR du för du är den COOLASTE i världen! kram från solen ;)

2006-10-27 @ 10:28:06
Postat av: Amlon

Tack, gumman! :) Du så snäll! Kramkram

2006-10-27 @ 13:10:56
Postat av: Elli

Tycker det är kul att du bloggar om nånting, så ytliga tingest eller inte, YOU GO GIRL - för att nu använda ett hemskt uttryck.. ;)

Föresten antar jag att du sett idol ikväll? ;)
Marcus - löööv. Men varför äkte Linda ut?Vavava?
Upprörande! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback