Ytliga bloggen..

..borde min blogg heta. 99% av det jag skriver är ju opersonligt, egentligen. Men jag känner att jag inte vill lämna ut mej själv till det yttersta, i så fall måste jag nog ha en lösenordsskyddad blogg. Dessutom finns det kanske inte så mycket att lämna ut. Jag är en ganska enkel människa, utan ångest och sånt. :) 

En fråga.. Är det ett värdigt liv för en katt, att sitta och jama i trapphuset halva dagarna? Vill inte katter vara ute, eller inne där den bor. Jag är ju _verkligen_ ingen kattmänniska, men jag tycker iaf synd om den. Sen är det läskigt när den verkar vilja komma in hos oss. I dag när jag och småisarna hade varit ute följde den med oss upp. Jag öppnade upp dörren och kastade in barnen och mej själv, för att sen snabbt dra igen dörren. Jag är livrädd att den ska smita in hos oss! Jag tycker synd om katten!




Kommentarer
Postat av: Elli

Åååå jag blir helt blödig här - poor kitty! Hade det varit i min trapp hade jag tagit in den till min familj katt.. ;)

Postat av: Boring Barbro

*hihihi* Ingen ångest rules! ;)) Ang. katten så borde (måste!) ägarna ta hand om den, jag HATAR lösspringade katter och senaste i dag jagade stora J bort en från tomten ;)

2006-10-10 @ 23:55:15
Postat av: Åsa

Boring Barbro.. *haha* det håller jag inte med om! Du är mer roliga Rut eller nåt ;) å vem är stora J..? har jag missat nåt tillskott i familjen.. ;)

2006-10-11 @ 09:39:40
Postat av: Amlon

Elli: Jag skickar katten på posten till dej! ;)

Boring Barbro: *hihihi* ;)

Åsa: Hallå?? Boring Barbro är inte jag, utan en ANNAN KOMPIS! ;) Jag har ingen stor J, jag lovar! ;)

Kram på er!

2006-10-11 @ 14:52:28
Postat av: Åsa

Jaha.. nu fattar jag! Tyckte väl att det var lite skumt att du kallade dig boring Barbro.. ;) så du har ANDRA kompisar.. vad ska jag ta mig till.. ;) kram kram från en förvirrad kompis!

2006-10-11 @ 19:03:46
Postat av: Boring Barbro

*hihihi* När jag var liten kände jag ett gammalt par som kallades Roliga Rut och Skojige Holger :)))

2006-10-12 @ 11:52:53
Postat av: Runarellen

Great site. Good info

2009-04-09 @ 10:56:31
URL: http://runarellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback