10 saker jag vill ha!

*Gummistövlar. De här var väl söta?!

*Urfula, och skitsköna crocs att ha på jobbet

*Det här tyget, och det mesta på sidan öht.

*Rapport till himlen på DVD. (Har beställt!) Tack till Pipi som påminde om att den fanns!

*Den här höstglada väskan! Jag är en sucker för stormönstrat! ;) Dessutom verkar mönstret finnas på en tröja. I LIKE!

*Nya tapeter överallt!

*Något smycke av den här tanten. Jag har ett Carpe diem-halsband som jag älskar!

*En sex and the city- tröja. *tihi*

*

*Födelsedagståg från http://www.greenjellytoys.com/. Antar att det inte finns så många vagnar så att jag kan använda det.. *hihi*

*Wallies. De här skulle O få, L skulle få sånna här. Till M får jag nog inte välja. ;)

Nog önskat för idag! Tack o hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback