Forever young! :)))

Måste bara berätta några hysteriskt roliga grejer jag fått höra på sistone:

En av mina vårdtagare: Bor du hemma hos din mamma och pappa?
Jag: Eeeh, va? Jag har tre egna barn
Vårdtagaren: VAA? Jag trodde du inte var mer än tjugo!!

Min nya chef: Hur gamla är dina barn?
Jag: 2, 3 och snart tretton
Min nya chef: VAA? Hur kan du ha ett barn som är tretton när du inte ser ut att vara en dag äldre än tjugo?!?

Sen var M. och jag och fikade. Kassörskan frågade om vi skulle betala tillsammans, eller var för sej. *hohaho* Hon trodde vi var VÄNNINOR. M. tyckte inte det var så kul, men det gjorde jag. *haha*

Lite roligt är det att bli tagen för typ 20, när man är 33! ;)) Inte för att jag tycker jag ser så ung ut, men jag blir glad iaf. :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback