Idol+barnen

Nu sitter jag och väntar på Idol-resultatet. Jag har ända från början varit förtjust i Marcus. Och efter i kväll är jag ännu mer förtjust i honom. :) M.s favorit är inte helt otippat Danny. Antar att alla andra 13-åriga tjejer i Sverige delar hennes uppfattning. :) Idol engagerar, så är det bara..

I dag har jag jobbat igen efter lill-semstern. Det gick, men inte mer än det. Fattar inte varför det känns så motingt i bland? Antagligen pga två arbetskamrater som jag inte orkar med just nu.

Efter jobbet var det föräldrafika på dagis. Då gjorde jag, L. och O ett fotokollage på våran familj. Våran stora familj tog upp hela papperet. ;) Jag trivs jättebra med dagiset och personalen. Barnen trivs också toppenbra! Det är så skönt. O. har blivit värsta dagiskillen. Han går omkring och sjunger sånger som han lärt sej på dagis. Han är så söt! "Ja hamjaj å spikaj å byggej en bil, tut tut" ;))

En sak som skiljer O. från hans storasystrar är att det alltid händer något runt honom. Både på gott och på ont. I går "råkade" han klippa två stora jack i sin tröja tex. Sen var han så förvånad hur det hade gått till när jag frågade honom. ;) Han är verkligen lillebror, medans L. är kloka och rediga storasystern. Det är faschinerande att se deras lik- och olikheter. ;) *gullungar*

*Tjoho, Marcus och Danny gick vidare=nöjda flickor på berget*

Näe, jag har inget mer på hjärtat idag. Go´najt!

Kommentarer
Postat av: Elli

Marcus in my heart to! :D
Egentligen gillar jag inte Idol-konceptet, så det behövs lite rockiga saker för att liva upp det hela. Elli 13 år har talat! ;)

Postat av: Amlon

*haha* I´m thirteen too! Synd att inte Cissi gick vidare idag, det behövs som sagt lite rockigare, annorlunda människor med i Idol. ;)

2006-09-20 @ 23:36:28
Postat av: Elli

Blev helt förvånad över att cissi inte gick vidare faktiskt.. hon kanske får en chans till imorgon? ;)

2006-09-21 @ 22:40:29
URL: http://lilla-ego.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback