Söndagkväll

Åh, jag är så trött! Sambon kollar på "Tusenbröder-återkomsten", och jag _orkar_ inte titta.

Trots att underbara Ola Rapace är med, och trots att jag _älskar_ Tusenbröder.

Tusenbrder Ssong 1 DVD Region 2 DVD

Annars har dagen bestått av insikten att vissa människor aldrig kommer att kunna förändras. Synd. Jag skulle önska att det gick..

Solen har skinit. Jag och mina små har gjort stan, så gott det går på en söndag. ;) I går var vi i skogen, mys!

Jag hatar min p-stav. Stänkblödningar är min vardag nowadays. *blä*

I morgon ska jag jobba.  Sen ska jag gympa med O. och L. Sen ska jag se på "100 höjdare".

Jag är sugen på en lista. ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är med sugen på att du ska göra en lista!! Gör en lista på tänkbara grejer som kan hända i Örebro kanske ;)

Postat av: Elli

Åhh.. Ola Rapace är ju MIN BLIVANDE MAN! Låt honom vara! ;D Hehe.

2006-09-12 @ 22:58:48
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Amlon

Åsa: Ja, vad kan hända där?? ;) Ganska mycket säkert..


Elli: Men hallå? ;) He´s mine for crying out loud! ;))

2006-09-13 @ 12:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback