Blir så sur..

..på blogg.se. I går när jag hade lite tid att kommentera i olika bloggar, så funkar förståss inte det. Och varför står det att jag har fått en kommentar på ett inlägg när det egentligen är två? Osv. osv.

Nu ska jag snart i väg och jobba, men i morgon är jag ledig. Skönt! Helgen har varit bra. Min bebislängtan blev inte mindre av att jag fick sätta en tens-apparat på en av de boende. Visserligen i annat syfte än det jag accosierar tens till, men ändå. ;)

I kväll ska jag hem till min goa barndomskompis (Vi firar snart trettioårsjubileum!) på nåt sånt där home-party. Jag är verkligen ingen homeparty-människa!! Ick. Men det är kul att träffa henne (och andra) och äta gott fika. *hihi*

Ha en bra dag! KRAM

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vet du vad då.. vi firar ju 17 år vi.. how scary är inte det.. ;) Vi får ses å fira snart tycker jag! kram kram

2007-04-23 @ 11:21:24
Postat av: Charlotte

Jag blir också jättearg på blogg.se som inte talar om hur många kommentarer man har. Och har man kommenterat någon annans blogg kan det ändå stå 0 kommentarer nästa gång man är där... grr..

Var glad att du slipper ta ctg-kurvor på de boende =)

Postat av: Amlon

Åsa: Vad sker?? Vi ÄR ju bara 17 år gamla! ;) Saknar dej!

Charlotte: *haha* ;)

2007-04-25 @ 08:52:55
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback