Det gick inte..

Hade tänkt att hålla igen fr.o.m i dag, men det sket sej. Jag kommer få vara ett fläskberg (alldeles vitt och dallrig) på beachen i sommar. *uääh* Min karaktär är lika med noll.

Men dagens scenario såg ut så här: Jag vaknar och börjar städa. Sen städar jag, och städar och plockar. Sen åker mina småisar till mormor och morfar, och jag städar ännu mer. Dessutom är jag ensam hemma nu, alldeles för tyst för min smak. Sen ringer min sambo och berättar dumma saker om en dum människa. Jag överväger valet att endera göra slut med sambon (och slippa den dumma människan på köpet, fast tyvärr så skulle jag ju bli av med min sambo också, och det vill jag inte!) eller att tröstäta en påse Ahlgrens bilar (eller Alkis pilar som min finska svärmor säger.. :))) som ligger och stirra på mej. Valet är inte så svårt, det blir bilarna. ;)

I bland finns det förmildrande omständigheter, idag var en sådan dag. :)

image174

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag försöker oxå hålla igen men det går ju inte när sambon ber så snällt "kan du inte köpa med dig nåt gott hem?" Vad gör man inte.. sen satt jag här å smällde i mig en chokladkaka.. Ska vi ses i Örebro i maj månne? Å vara onyttiga tillsammans ;) kram!

2007-04-17 @ 13:15:28
Postat av: JoVi

Alkis pilar *haha*

VARFÖR ska det vara så härligt att tröstäta? *suck* Jag kan komma på anledningar typ närsomhelst :/

Har kämpat flera månader med att gå ner i vikt, men det går T-R-Ö-G-T! Ingen inspiration när det gäller mat finns heller...grädde o CF är ju så gött i mat ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback