Fyra

Har blivit utmanad av Pippi! ;)


Fyra jobb jag haft:

1. Städerska

2. På dagis
3. På växthus
4. På servicehus


Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. Can´t buy me love :)
2. Notting hill
3. Titanic

4. Emil-filmerna! :) Och alla andra A.L-filmer


Fyra ställen jag bott på:

1. På berget

2. Ett annat ställe på berget

3. Vid sjön

4. I en annan stad


Fyra TV-program jag "älskar" att titta på:

1. Greys anatomy
2. Vänner

3. Sex and the city
4. L word


Fyra platser jag har semestrat på:

1. Cypern
2. Italien

3. Rhodos
4. Mallis

Webbsidor jag besöker dagligen:

1. Bloggen
2. Andras bloggar
3. ...

4...


Fyra favorit-maträtter:

1. Tacos, nachos, burritos osv
2. Köttfärsgryta med potatis och morötter
3. Skinkfrestelse
4. Ungsgrillade grönsaker

Fyra ställen jag skulle kunna tänka mig att vara på just nu:

1. Ute i solen, utan en massa måsten
2. På Ikea
3. Med mina gosiga vänner någonstans
4. I Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback