Godmorgon måndag

Så var det måndag igen. Den här helgen har varit helt fantastisk! Vilket väder! Jag har odlat ca. 1 miljon nya fräknar. :) Jag har sån tur att jag inte börjar förens kl. 16 idag, så min helg blir extra lång.

I dag ska jag röjja. Alltså städa.. Förstår inte hur vi kan ha så mycket saker överallt. Jag får ångest av alla hemma-hos-bilder i bloggar. Alla har så städat och fint. Klart man inte visar sitt stök i bloggen iofs, men jag tror ändå att alla andra har mindre grejer än vad vi har. :) I går såg jag iaf en hall (irl) som var rörigare än våran. Det kändes bra! ;)

Hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Här är det oxå grejor överallt! Högar av papper, leksaker på golv/bord/lådor, filtar och kuddar överallt, härifrån ser jag att ett par skor står där dom ska och resten står lite här o där OCHSÅVIDARE. Sanslöst! (Och jag är en av dom som är värst på att stöka ner *hihi*)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback