Nu..

..ska jag ta vägen till jobbet via stan. På stan ska jag unna mej någonting alldeles till mej själv. Dels för att jag har fått en egen rad, och dels för att jag har en galet oförstående sambo (just idag iaf..). Varför kunde jag inte bara få vara glad över tjänsten liksom..? Inte för att hans oförstående hade med den att göra utan om något helt annat, men det känns ju som lite smolk i glädjebägaren iaf.. Jaja, shit happens. Lite väl ofta ibland bara.

I dag har jag och småisarna haft världens skönaste dag. Vi har skrattat och bara haft det mysigt. Sånna dagar älskar jag!!

I dag fick vi brev med bindor i  från Always. Det var till tonåringen. På kuvertet stog det "Mamma, akta dej! Jag är på väg att bli en dramaqueen!". Helloou?!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sådan mor sådan dotter... eller inte.. ;)

2007-04-25 @ 19:30:01
Postat av: Pippi

*hmm* Är inte det där en ganska typisk fördom som man så ofta kör med? Jag blir så trött på alla dessa stereotypa reklambudskap... Ibland önskar jag verkligen att jag hade förmågan att trolla :-) Ha en bra dag själv!

Postat av: Malin

Hej Anna! Grattis till fast tjänst! Härligt! Visst sjutton är det en helt annan trygghet?!

Hoppas allt är bra med er, med oss är det bara bra! Både Tindra & Nova växer så det knakar, Nova mest såklart, 1-årsdagen närmar sig!

Kram Malin, nov-02

2007-04-26 @ 22:29:11
URL: http://www.babyfriends.se/tindra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback