Våjvåjvåj

Vad tiden går. Jag har inte hunnit blogga på några dagar (eller någondag kanske det är? ;)) Jag hatar vårat nya eu-schema. Två dagar den här veckan har jag jobbat till 14.30. Waaaaaaaay to long för min smak. Tycker jag inte hinner någonting när jag slutar så sent (?).

I dag har vi varit lediga. De har startat en knytte-grupp för de halvstora barnen på dagis och där platsar O. (L. går ju redan i den stora knyttegruppen.) Så idag var första gången i knytteskogen för O. Snacka om att han var malllig när han fick gå i väg med sin lilla ryggsäck. Han ville absolut ha en termos med nyponsoppa i, inte för att han gillar nyponsoppa, utan för att L. alltid har det när hon går på knytte. ;) Klart man måste vara som syrran. Övertalade dock honom att ta en festis med sej i stället. ;) Undertiden gick L. och jag och fikade och strosade på stan. Mysigt! :)

I dag gjorde jag två fynd. Köpte ett par snickarbyxor och en tröja till O. Ordinariepris: 348:-, Pris nu: 110:-. Man kan bli glad för mindre. Speciellt efter som jag beglat på både tröja och byxorna ett bra tag. Fynd gör mej glad! :)

I morgon ska vi gå på barnteater. :) Ska bli jätteroligt!

Få se nu.. Hade jag något liv vid sidan om barnen?? *haha*

Kommentarer
Postat av: JoVi

EU ställer verkligen till det...jag har hört ryktats att vi måste ha lunchrast när vi jobbar tidig tur, ajöss med att sluta 12.30 el. 13 *suck*
Vad mysigt det låter med Knytte! Och gulligt med en liten ryggsäck på en liten stolt kille :)
Vilket fynd!! Förstår din glädje! :)
Vad har ni sett för teater? Här leker barnen fortfarande Bulle och Bengt som vi tittade på :))
Barnen ÄR livet! :)
Kram!

Postat av: Nergårds-Emma

Viist är det så att allt kretsar kring barnen numera :-) Fast det är härligt ändå, dom växer ju tyvärr upp så fort. Kul att fynda sånt man verkligen vill ha!

2007-04-20 @ 18:55:15
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Har bestämt mig för att jag gillar att livet kretsar kring barnen. Vet att du gör det med - alltså är vi väldigt smarta. Eller har väldigt underbara barn att centrera livet kring...

Och så förstås shopping ;) Grattis till fyndet.

2007-04-20 @ 19:28:51
URL: http://www.ansgarssyskon.blogg.se
Postat av: Edvinuna

Very interesting site --- quite informative

2008-10-30 @ 10:43:07
URL: http://edvinuna.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback