Är det sunt?

I dag jobbade jag första kvällen på typ 9 veckor. Jag hade förträngt nästan allting! Fick fråga hon jag jobbade med massor av gånger. Jag var helsnurrig och har säkert glömt hälften. Är det sunt att kunna koppla bort sitt jobb så otroligt? Tyder det på att jag kanske borde skaffa mej ett nytt jobb? Eller är det positivt att absolut inte ta med sej jobbet hem?

Här tänkte jag skulle ha haft en bild på någon som var snurrig/dizzy. Men i stället fick jag fram den här bilden på Dizzy Gillespie. Den var ju rolig. Hahaha! ;) Nice kinder!

image330

Dagens roligaste kommentar fick jag av en av de boende. Hon sa: "Du är då storbystad, och du har en alldeles platt mage" Hahaha igen! Finn två fel liksom. ;))

Näe, nu ska jag gå och lägga mej tror jag. I morgon blir det lite arbete, och sen blir det en skön fredagkväll. Undra vad vi ska äta då? Nån som har något smarrigt förslag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har ett förslag *viftar frenetiskt med händerna*, Kika in under min kategori recept och spana in "Kyckling med parmaskinka och balsamsås". Det är GOTT!
Förresten undrar jag om inte Dizzy, blev dizzy när han blåste så mycket :-D

Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Hehe, vilken kul kommentar! ;:-)

2007-08-17 @ 14:39:33
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se
Postat av: Amlon

Emma: *hihi* ;) Maten lät god, den ska jag prova! I går blev det dock tacopaj. Enkelt och gott! ;)

2007-08-18 @ 10:08:53
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback