Dagens...

... bästa: Vädret, och att jag är ledig. Och att sambon köpt en ny video/dvd!
... tv-favoriter:
 och
.. klädsel: jeanskjol och gråsvart top
... skratt: Mina roliga småisar! Önskar att jag kom ihåg alla roligheter de kläcker ur sej
... jobbigaste: Strama pappan i lekparken. Pinsamt!
... att stryka på listan: L.-klippning, frukost i sängen (Det lär bli fler! ;)), cykling med L.
... fysiskt jobbigaste: att springa efter L. när hon cyklade :)
... godaste: sill (vitlöks- och skärgårds-sill)
... gulligaste: Våran frisör Eva!
... tråkigaste: Det vanliga, disk och plock!
... vill ha: Några lite längre tröjor till mej, massor av kläder till barnen, nya gardiner i v-rummet

... planer: Not so much. Softa i soffan med Mel Gibson kanske? ;)

... hjärnsläpp: Mamman som gick ut i tidningen och gnällde på dagistiderna hon fått till Sven, 1,5 år, när hon var hemma med den nya bebisen. Hon fick så mycket mothugg på webben att vore jag hon skulle jag gå och gömma mej. Vad jag tycker?? Don´t get me started!!
... låt: "Om du lämnade mig nu". Jag älskar den! Har SKYhöga förväntningar på skivan nu!
... humör: BRA; fast jag vill inte jobba i morgon.. och på söndag. Men sen, sen ska jag ha semester! Jippie!
 
Näe, vad jag är tråååkig. Blä! 


Kommentarer
Postat av: JoVi

Tråkig? Jag tycker du är ös-ösig! Du låter nästan som mig :)))
Kram!

Postat av: Amlon

JoVi: Klart, vi är ju ÖS-HÄPTIGA! ;) Kram!

2007-08-26 @ 22:28:57
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Maximilianeira

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-02-26 @ 08:45:31
URL: http://maximilianeira.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback