I need some sleep

Herregûd vad jag är trött! Jag sover like shit när jag jobbat natt, och när jag är ledig och sover på natten kommer tvånattvandrande barn in och lägger sej och sover mej. Samsovning i all ära, men påsovning är ingenting jag är ett stort fan av. För att ni ska förstå illustrerar jag med en liten bild:

image308
Jag är alltså den lila björnen, L. den gula och O. den orange. Vem som är den rosa björen vet jag inte, tack o lov är det inte sambon iaf. ;) Han ligger väl i sin halva av sängen och sover en god natts sömn medans jag brottas med småisarna. ;) Hur som helst så härdar jag ut, för jag VET med all säkerhet att det kommer en dag då jag kommer att sakna den här tiden, så är det bara! :) Älskade ungar!

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Hi hi, jag tyckte det såg rätt mysigt ut - men lite tungt underst kanske...
Hoppas ni har en fin dag hos dig, här är det sol och moln om vartannat - men helgen skulle bli fin har de lovat, så DÅ ska det solas och badas!!!=)

Postat av: Nergårds-Emma

Ha ha, jag vet hur det är :-) Det är ofta tre barn och en katt i vår säng. Mannen brukar gå in och lägga sig i barnens rum istället.
Fast jag tycker också det är rätt mysigt. Minsta barnet ligger alltid i min säng.

2007-08-02 @ 13:54:51
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ha, den rosa björnen är ju bara ett supertydligt tecken på att du måste få ett barn till =)

2007-08-02 @ 21:40:14
URL: http://www.ansgarssyskon.blogg.se
Postat av: Pippi

Ja, det är ju mysigt. Det är det. Bara det inte blir varje natt! Vaknade ett antal gånger i natt av att lillebror hade tårna under näsan, av att han låg på tvärsan och sparkade på mig, av att han låg och fes mig i ansiktet *bläää* etc. Fattar inte hur så små människor kan ta så stor plats och dessutom göra det med en sådan självklarhet ;)

2007-08-02 @ 21:45:01
URL: http://pippi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback