Jag HJÄRTA Winnerbäck

Jag har skrivit om honom förut, och kommer säkerligen göra det igen. Lars Winnerbäck! Underbara, underbaraste Winnerbäck! Det finns ingen som jag tycker är så BRA som han! Jag lyssnar på honom när jag är glad, ledsen, arg, lycklig, deppig osv, och alltid finns det någon låt som passar. Vet inte hur många gånger jag grinat till "En svår och jobbig grej"  när kärleken känts jobbig, eller gapat till "Pollenchock och stjärnfall" när jag varit vårglad!  :) Och så vidare. Det finns inte många av hans låtar som jag inte har en personlig relation till! :)

"Du hade tid" påminner mej om när jag och goaste vännen Fialotta var på Münchenbryggeriet (När var det? Nångång på nittonhundratalet iaf..) och såg LW. Jiiisus, vilken kväll!! Kärlek är ett litet ord om man jämför! ;)

Den här videon såg jag hos Fialotta häromdagen. Tycker låten är så bra, men videon har jag helt missat. Den är ju hur bra som helst. Jag blir så glad av alla människor! Sen är det ju massor av favoriter med i videon också: Micke Nyqvist, Idde S, Vanna R, Ola, Luuk osv. *kärlek* (Herregüd, jag är som ena fjörtis.. ;))

Därför härmas jag och visar den här på min blogg också:


Så bra, så bra!! Nu ska jag cykla till jobbet, tur att jag har LW i örona som livar upp mej lite! Natti! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Han är grym :)

Postat av: decembertjej håller med

Videon var helskön :-)
Winnerbäck är en ganska ny upptäckt för mig. Sonens tjej ÄLSKAR honom och jag har nu fattat hur bra han är. Bättre sent än aldrig.
Kul att du antar utmaning! Det är ingen brådska - jag väntar med spänning.

2007-08-04 @ 20:29:26
URL: http://decembertjej.bloggagratis.se
Postat av: Kjellinskan

Ja, jag håller med! Han är bra!!! Jag har en kompis som försöker få mig Winnerbäck-frälst och hon har lyckats! Förra sommaren lyssnade jag mycket på "Du får mig", "Du hade tid" och några andra lugna (han sjunger om Anna, vet inte vad den heter). Han är säkert enormt bra live!

2007-08-05 @ 20:02:19
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Åsa

Det var i april-00 som vi såg honom! Jag hade precis flyttat hit till stan.. å satt å deppade sen på mitt jäkla studentrum.. ;)

2007-08-05 @ 21:41:11
URL: http://fialottapersson.blogspot.com
Postat av: Madde

Han är grym!!! Snart kan man med gott samvete sitta inne och kura höst och lyssna på Lars!

2007-08-07 @ 19:55:32
Postat av: Martin Henriksson

Intressant inlägg var och hämtade ut biljetter till höst turnén idag. Tänkte kasta upp en länk till din blogg hos mig om det är ok för dig. gillar det du skriver

2007-08-20 @ 19:56:13
URL: http://blog.edion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback