O. igen, och dagen

Vi har en discokula uppsatt i taket hemma hos oss. Häromkvällen lyste solen in genom fönstret så det blev massor med solkatter i taket. Då säger O. : Men titta, mamma, vad mycket älvor!  ;) (Ja, han har hört talas om Tingeling! ;)) Sötaste lillebroren!!

image348

Skönt med fredag. I dag har jag/vi varit ute och gått, shoppat gardiner och lampskärmar, lunchat med mo. och mo., städat, handlat mat, ätit taccos, nattat trötta barn. Och där är jag nu. Vet inte vad jag ska hitta på nu. (Har en ap-trött sambo sovandes i soffan, jobbade 16 timmar i går..) Ska åtminstone äta en apelsin. Äntligen börjar apelsin/mandarinsäsongen!! :)

I dag har jag haft strumpor på mej! Hate it, men det är ju så kallt. Min bror är på Kreta med sin madam (O.s uttryck, såklart..) och där är det 29 grader i VATTNET! Fy, vad härligt det låter!!

Ha en skön fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ahh! Jag vill också till varmare länder. Är liite besviken på sommaren här.

Postat av: Kjellinskan

Vad härligt att dra utomlands nu... förlänga sommaren riktigt. *Avis*...
Vilken duktig, aktiv dag du hade i går då! Hoppas lördagen blir lite lugnare och att sambon är piggare och orkar umgås lite. =)
Kram!

2007-09-01 @ 10:45:28
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Nergårds-Emma

Älvor :-) Vad gulligt sagt. Jag kommer ihåg hur magiskt vissa saker kunde kännas när man var liten, hur vackert det kunde vara.

2007-09-02 @ 10:26:15
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Madde

Älvor.. ja, barn är underbara med sina kommentarer. G vill inte heller ha strumpor på...han vill gå i shorts och sandaler för solen skiner ju och då är det ju inte kallt.. eller?

2007-09-03 @ 11:19:15
URL: http://engelprinsessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback