*hihihi*

I dag var jag hemma hos mina föräldrar. Där ställde jag mej på vågen. Den visade -6 kilo! Jag höll på att svimma av glädje. YES!! :) På senaste veckan har jag faktiskt ätit någon muffins och så, men mitt förhållande till sötsaker är mycket sundare nu. Tex. så köper jag inget godis längre och jag äter inga kakor och sånt på jobbet. Det var de två stora bovarna för mej tidigare. Nu fick jag verkligen blodad tand! Nu blir det sunt leverne fram till jul, men då ska jag moffla! :)

I dag tittar jag inte på Idol-finalen. Jag tycker det kvittar vem som vinner, men jag hoppas ändå på Marie. Jag unnar henne att ta revanch liksom. I BB var hon ju ganska korkad, nu verkar hon ha mognat och blivit en annan människa. Vi ser på Fame i stället. Då blir man ju förvånad. När jag kollade på Fame när jag var liten tyckte jag att Bruno, Doris, Danny osv. var VUXNA! Nu tycker jag de ser ut som tonåringar.. *hihi*

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad smal å tjusig du ska vara då :) har föresten kommenterat din kommentar i min blogg.. aj miss jo gad dämit!

Postat av: Nergårds-Emma

Grattis! Du kan vara riktigt stolt! Jag vill verkligen ta tag i mitt sockerberoende också. Men det får nog bli efter jul...

2007-12-08 @ 22:00:48
URL: http://nergardsemma.blogg.se
Postat av: Camilla

Grattis! Bra kämpat!!! 6 kg, det är verkligen inte dåligt.
Kram!

2007-12-09 @ 22:15:07
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Amlon

Tack, tack! :)

2007-12-15 @ 22:10:46
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback