Jullista

En jullista jag snott från jultokiga JoVi. :)

Pepparkakor - Lussebullar: Jag älskar lussekatter. Det är så gott. Peppisar också.. Men lussekatter är godare. Älskar att baka både lussekatter och pepparkakor.
Skumtomtar - Knäck: Svåååårt. Men jag är ju galen i skumtomtar, så jag tar det. Men jag klarar mej inte utan knäck heller..
Ischoklad - Marsipan: Marsipan är mums!
Köttbullar - Prinskorvar: Enkelt val!
Julkorv - Julskinka: Också lätt val. Älskar julskinka!
Lax - Sill: Kan inte välja. Tycker det är precis lika gott!
Revbenspjäll - Janssons frestelse: Gott med Jansson, inte så gott med revbensspjäll..
Paradis - Aladdin: Väljer båda. Fick hjärnsläpp och minns inte vem som är vem. Men efter att vi fått typ 100 askar av varje på jobbet är man lite trött på dem. Men vi kan ju inte råför att vi är så snälla på mitt jobb.. *haha*
Rullsylta - Pastej: Pastej får det bli.
Glögg - Julmust: Jättesvårt.. Men det får bli mängden som avgör, jag dricker mer must än glögg.
Rödbetssallad - Dopp i grytan: dopp i grytan har jag aldrig förstått mej på
Ris a la malta - Risgrynsgröt: Båda är gott, men jag väljer gröt
Äpplemos - Senap (till skinkan): Ingetdera! Två av få saker jag inte tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback