Kändisspaning igen

I går när jag knallade runt på jobbet öppnades dörren till en av de boende. Och ut kom the tv-star! Han hälsade snällt, och hade fluffigt hår och blanka skor. *haha*

Snart ska jag gå och jobba igen. Jag hoppas att jag får se någon snygg kändis idag. Eller någon snygg o-kändis. Ute är bara mörkt, mörkt och mörkt. Jag är bara trött och ganska grinig. Därför muntrar jag upp mej lite med en sång..



Jag älskar den här låten. Det är MIN låt! :) Inte så uppmuntrande kanske, men så jävla fin.

Den här låten tycker jag också är bra.. Vad händer liksom?? Petter?!?! ;) Men jag skyller på att han i randig tröja är söt. ;) Nu ska jag gå till jobbet. Det är roligt nästan jämt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kan du inte ge oss bara en liten hint om vem det är.. du behöver ju inte säga rakt ut! ;)

Postat av: JoVi

Fluffigt hår...nån av bröderna Fluff? *kvalificerad gissning* ;)

2007-12-09 @ 21:34:58
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Camilla

Heeeeeeeeej! Home again! =) Å, vilken vacker låt med Winnerbäck!!! Den har jag missat helt - vad heter den? (Det är faktiskt sant).
Måste fundera ut vilken kändisen kan vara. Fluffigt hår och blanka skor... hm... ?
Ha det bäst, har lite att läsa ikapp här ser jag. Kul! =)
Kramar!

2007-12-09 @ 22:14:09
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Amlon

My lips are sealed! ;) Tyvärr!

2007-12-12 @ 09:27:49
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback