P som i party, K som i kär

I går hade vi 5-årskalas på Berget. Det var jättekul! :)) Vilka härliga barn som var här! Den enda lek vi lekte var "Knorr på grisen" i övrigt lekte de så himla bra själv att jag inte ville störa. Dansade gjorde de också. ;) Så kul att se! L. fick en discolampa av en kompis, så discot kom liksom av sej självt. Bästa låtarna var "Karramian" och "Annabåt". *hihi* Sen gick vi skattjakt. Jag hade skrivit små lappar med ledtrådar tex "Här bajsar vi" och då sprang de till toan och där låg nästa lapp osv. Skattan låg uppe på VINDEN! Det var rysligt spännande! En av de stora killarna bestämde att han nog behövde hålla mej i handen när vi gick upp dit. ;) Sötisar! När kalaset var slut var alla nöjda och trötta! :) L., huvudpersonen, var extremt nöjd! :)
image428

På kvällen tittade jag på "Music and lyrics". Jag är KÄR i Hugh Grant! ;) Filmen var såklart en "må-bra-film"! I kväll är det en annan må-bra-film med Hugh, Briget Jones dagbok. I like!! Fast jag ska faktiskt jobba extra i kväll. Schysst med lite extra pengar. Fast först blir det julskyltning. MED SNÖ!! Även fast det är slaskingt, så finns det endel snö kvar! Förra året var det regn och +8 grader, eller nåt sånt. När jag var LITEN var det alltid massor med snö och kallt när det var julskyltningen. Undrar hur det är när mina barnbarn är stora? Tropisk värme? Det är tragiskt..
image427 *hjärtahjärta*

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh.. denna ljuvliga man! Å föresten aj äm blågging!

Postat av: JoVi

Det låter som ett toppenkalas! Jag är oxå mest förtjust i "fri lek" :)

Jag hjärta feelgoodfilmer!

Kram

2007-12-02 @ 20:38:09
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Camilla

Han är ju rätt sööt! =)
Kul att partyt blev så lyckat och vilka roliga presenter hon fick.
Kram och hoppas ni haft en mysig adventshelg.

2007-12-02 @ 21:38:38
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: JoVi

Nu är det min tur att ha dåligt samvete...paketet var ju klart _innan_ födelsedagen men ligger ändå kvar på köksbänken. Lite mkt nu, men det kommer snart!! Kram!

2007-12-04 @ 09:02:52
URL: http://joviskarameller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback