Tomten.. Jag önskar mej..

image430 image431 Två systrar söta och Vinterns söta
Min våta dröm.. En Kitchen Aid-asistent. En brödrost vore inte heller fel.
image433 image434 Leilas kokböcker
image435 image436 Världens bästa tv-serier! Boxarna förståss.
 En anorack från Cheap Monday
 Ett namnsmycke
image437 Presentkort på IKEA
image438Ett fint förkläde, eller två.
image439Några bra och gärna fina degskålar
image440image441 Prickiga skålar och prickig kanna. Perfekt i mitt kök!
image442 Ett diskställ! Det här var ju annorlunda. :)

Vad kul det är att önska sej. :) Skulle kunna önksa mej 100 saker till. Det finns så mycket fint!
Snela tåmten. Jag har varit så snel i år!

Klicka på bilderna om ni vill veta varifrån grejerna kommer. Vad önskar du dej i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Fina grejer! Jag önskar mig också hur mycket som helst! Utöver det jag vet att jag får så skulle jag gärna vilja ha en parfym och heminredning. Det prickiga porslinet på bilden skulle suttit fint :-)

Postat av: JoVi

Ååååå, det är så många önskningar som är som mina! :) Vinterns söta tror jag att jag ska köpa till mig själv, den skulle passa så fint i mitt kök ;)

2007-12-09 @ 21:31:47
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Camilla

Mycket fina grejor här... :) Det gick ju bra sist när det gällde det röda fruktfatet från Åhléns... hi hi... =)
Kram!

2007-12-10 @ 18:36:12
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback