Alla hjärtans dag


Alla hjärtans dagBild
härifrån

Är det ju i morgon, men jag skriver lite om den idag. :) Busigt!

I dag har vi haft besök av mormor och morfar. Det var såklart jättemysigt! Jag fick en A.H.D-present redan idag. En röd vaxduk med vita prickar som jag trånat efter länge. :) Antagligen har de tröttnat på mitt tjat. Nu ligger den på mitt köksbord och är så fin!! Blir alldeles glad när jag går in i köket. Trodde aldrig jag skulle vilja ha en vaxduk, men efter år av playdoo-degande, vattenfärg, fingerfärg, bullbak, osv. har mitt köksbord blivit rättså slitet. Men nu är det bara glatt och alldeles prickigt. :)

I morgon ska jag och småisarna baka muffins. På de ska vi ha rosa glasyr och gelehjärtan. Det gör vi alltid på A.H.D.

Små presenter har jag också köpt. Det tycker jag att man ska ha. :)
L får ett hjärta i rött glas och Hello Kitty-tröja och kjol
O. får en egen bricka och en tröja (Randig, såklart! ;))
M. får Linas kvällsbok 1 & 2 och ett par strumpor med döskallar
F. (sambons dotter) får ett nattlinne och två par strumpor
Sambo-M får ingenting. :) Men han är glad ändå. Vi är inga romantiker, men väldigt kära ändå. :)

I dag har jag sett bebisen jag köpte kläder till. Han var så himla söt. Det bara skriker i mej när jag ser bebisar. Ljuvliga unge! I dag har morfar hjälpt mej att ta isär spjälsängen. Jag fick nästan tårar i ögonen. Tänk om jag fått barn färdigt nu? Jag börjar ju ändå bli ganska gammal, 34 i år. Hjälp!

I morgon ska vi ha liten fest på jobbet. Vi ska käka tacobuffe och firar lilla bebisens ankomst och tacka av några som ska/har slutat. (Gissa om jag kommer vara bebissjuk i morgonkväll..) NATURLIGTVIS jobbar jag kväll, men som tur är festen i samlingssalen på jobbet, så jag kan vara med iaf. Om än i arbetskläder.. Party on, dude! :)


Hoppas ni alla får en fin alla hjärtans dag!! KRAM


Kommentarer
Postat av: Emma

En AHD-kram till dig. Låter mysig med muffinsbak. Vi ger inte heller några presenter här. Skall laga X-tra god mat istället, men till helgen, för ikväll är det teater.

Postat av: Åsa

Jag läste ADHD först.. *haha* Jag vill ge dig en kram på alla hjärtans dag men jag skickar den via din blogg istället för jag antar att du inte har tid att komma hit å få den lajv?! ;) kram kram!

2007-02-14 @ 09:29:56
Postat av: Cinapina

Skickar en varm AHD kram till dig.
Här blir det inga presenter.. Lite godis o så ska jag göra *fin* mat i kväll.
Lägger nog in bild på det sen. OM jag bra får till det så fint som jag vill.. haha
Ha en fin dag och kväll..
kramiz
Cinapina

2007-02-14 @ 10:31:30
URL: http://blombergskan.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Jag blir också sorgsen när jag tänker på att vi kanske inte ska ha fler barn. Jättejobbigt känns det. Jag älskar bebisar!
Vilken rolig idé med hjärtprydda muffins :-) Det är en tradition jag skulle vilja införa här. Tyvärr blir det inte av nu när vi är sjuka, det blir inget besök i mataffären idag.
Ha det bra idag! Kram

2007-02-14 @ 13:53:46
URL: http://nergardsemma.blogg.se
Postat av: Amlon

Kramar till er alla!!

2007-02-15 @ 23:08:23
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback