Doin' the omoralisk schlagerfestival

Jaha, ännu en mellokväll till ända. Denna gången är jag riktigt nöjd, förvånad men nöjd. Trodde absolut att Nanne och Magnus skulle till Globen och Idol-killarna till andra chansen. (Innan jag hört låtarna) Men ack så fel jag hade.
 
Dotter-M och jag höll på Idol-killarna. :) Så vi blev glada! De är ju bara för söta! Som små hundvalpar. Fast Sebastians klippning var inte så lyckad. Inte kläderna heller. It´s not the eightes anymore! *hihi* Men jag gillade låten. Måns låt var en riktig schlager, jag har den på hjärnan redan. :)

Iövrigt tyckte jag att Sonja var tråkig, Nanne var Nanne, Magnus hade ful frisyr, Drömhus-Theres är söt och killarna såg ut som dupontarna (?) i Tintin, den där orientaliska låten var dålig, Drop-dead-brudarna var intetsägande.

Kristian Luuk är jättekul! :) M. och jag skrattade massor åt hans Finlands-resa. "En aaakvaaariefiisk" :)

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Jag gillade Therese bäst, hon var så söt. Men jag var egentligen inte speciellt förtjust i någon låt, men det är kul att kika på spektaklet ändå :-)

Postat av: Nina

Kristian Luuk är min idol ;-) Aldrig har väl melodifestivalen haft en så bra programledare?!

2007-02-20 @ 21:04:08
URL: http://pippi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback