Mello

Gårdagens omgång var ganska tråkig tycker jag. Tyckte ingen låt var sådär superduper bra. Men de två som gick vidare var de bästa iaf. Fast jag tycker det är tråkigt med ballader. Nu får det räcka. Det är väl Tommy Nilsson, Marie nånting och Sara som gått vidare med ballader, det räcker!

Jag blev så glad att Uggla inte gick vidare direkt. Tyckte låten var dålig. Sen HAR jag lite svårt för honom också. Förr i tiden gillade jag honom jättemycket, typ när "IQ" och "fula gubbar" var aktuella. Nu har jag nog växt i från honom. Inte så svårt iofs, han är ju jättekort. *hahaha*

Jag vet redan att jag kommer att hålla på the Ark på finalen. :) Och Kristian Luuk. Han är så himla rolig! :))

Nu ska jag gå till arbetet. Have a nice day, alla!

Kommentarer
Postat av: Josef

Ok, men vart jobbar du?

Postat av: Cinapina

Jag har ALLTID gillat Uggla..
Men måste säga att denna låt var rent KASS...
Blev grymt besviken då jag alltid tyckt att han kan *leverera* bra låtar på silverfat..
Ha det gott
Cinapina

2007-02-26 @ 10:58:12
URL: http://blombergskan.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Tycker också det var rätt tråkigt den här gången. Fast det är mysigt att bara få sitta en stund i soffan, ha det mysigt och se på TV med barnen.

2007-02-26 @ 20:16:34
URL: http://nergardsemma.blogg.se
Postat av: Amlon

Josef: Inom vården, såklart. ;)

Cinapina: Får se hur det går i andra chansen på lördag..

Emma: Ja,visst är det skönt att slappa i soffan med barnen. Mys!

2007-02-28 @ 22:56:26
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback