Melodifestivalen

Vilka tråkiga låtar. Det var ju klockrent att Anna Book och Tommy Nilsson skulle gå vidare. Tommys låt var ok, men Annas gillade jag inte. Jag måste erkänna att jag har lite svårt för henne. Vet inte varför, men det är väl jag mot svenska folket typ. :) Tommy Nilsson såg otroligt sliten och gammal ut, fast ändå tusen gånger bättre än när han sjöng "En dag". Jesus, vilket hår han hade då! *hihi* Det året tyckte "Upp över mina öron" var MYCKET bättre, fast jag vet inte om det berodde på håret. :)

Jag tyckte Uno och Irmas låt var ok. Tyckte Irma var så enkel och fin på nåt vis. Stefan Anderssons låt var också ok. Resten var inget bra. Addis var min värsta mardröm! Elin Lanto tyckte ungdomarna i huset var bra, men jag tillhör ju inte ungdomarna längre.. :) Andrea Lundstedt blev jag besviken på, den låten var verkligen kass!

Tyckte Kristian Luuk var bra. Gillar hans humor.

Nästa vecka hejjar jag på The Ark! Det VET jag redan! :) 

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Addis var det värsta jag har hört! Jag trodde först att det var ett skämt, satte precis på TV'n när dom sjöng.
Ha en trevlig söndagskväll! Kram Emma

Postat av: Helena

Vi fick ingen direkt superfavorit, men hejjade på Elin Lanto *mest J*, Stefan Andersson *mest jag* och Andreas L ;)

Blir helt förvånad att du inte gillade Tommy N på det glada 80-talet *haha* När han var med i ESC så sprang jag JÄRNET uppför byns längsta backe (och då snackar vi LÅNG) för att se honom! Var nämligen på ferre vid älven och fick springa upp till ungdomsgården för att titta *fräna H* ;)))

Jag tyckte _inte_ om Kristian Luuk igår! Sen är jag sur på att det är flera deltävlingar, känslan HAR försvunnit lite för mig efter det...*sur*...och så saknar jag juryn vid dom runda borden *haha, stenålders-H* och inte fick jag smörgåstårta heller ;))

Himmel så skönt att du å jag inte är så överens för en gångs skull *hahaha* :)))

Fick jag rösta så skulle jag definitivt ha röstat på Gull-O! Vilken kille! :))

Här har vi mest poppat soundtracket från Nicke Nyfiken i dag, där kan man snacka NICE! :)

2007-02-04 @ 18:05:57
Postat av: Emma

Kristian Luuk är ju suverän! Han är så torr och så rolig samtidigt. Helt oslagbar kombination. Min favorit var Uno och Irma. Fast Annas låt minns jag faktiskt. Så den har väl antagligen något.

2007-02-05 @ 11:14:14
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Amlon

Nergårds-Emma: Förstår att du trodde det var ett skämt! Det var skämmigt!

Helena: Men VAD har hänt, tycker vi olika?? Oh, no. Vad är fel?? ;)) Men om O. och Nicke Nyfiken tycker vi lika iaf. Puh! :)

Emma: Har tyvärr haft Annas låt på hjärnan sen i lördags, antar att det är en bra schlager då? ÄVen om jag inte tycker det.. :)

2007-02-05 @ 22:28:01
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Sue E.

Kan sätta en slant på att du inte kommer att heja på The Ark nästa vecka, mohahahaha ;)))

2007-02-07 @ 10:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback