Önskelista

O. fyller ju tre år nästa månad. När man frågar vad han önskar sej blir svaret "En massa bilaj". Men jag ska försöka undvika det. Han har så himla mycket bilar redan. Det känns som det är det enda vissa köper åt honom bara för att han är kille. Nu älskar han visserligen bilar, men man kan ju tänka till lite ändå. Det finns mycket annat han gillar. :) Nu har han kommit på en sak till han önskar sej: en polismössa. :) Och en poliströja!

(Åsa: Lever du?? ;)) Som vi har jiddrat om dessa poliströjor, och nu sitter jag själv där i poliströjefällan.. ;) Dessutom tycker jag det är självklart att O. ska ha en! Vad händer här näst? Volvo 240 och burnouter?? *hihihihi*)

 Sen vill han ha ett par glitterskor också. Han frågade mej om tomten hade glömt bort att ge honom det i julklapp eftersom det bara var L. som fick det. :)

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Vilken bra idé med poliskläder! Min ena son fyller också tre år snart och vi börjar få nog av bilar och plastmojänger.
I julklapp fick han prins/riddar-kläder från H&M. Dom har han lekt med varje dag sedan dess.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback