Today

Dagens låt: Upside down med Jack Johnson. Från Nicke Nyfiken-filmen :)
Dagens dusch: För två timmar sedan
Dagens frisyr: Just nu väldigt platt och trökigt
Dagens smink: Inget nu, mascara tidigare
Dagens klädsel: Just nu: blå träningsbrallor, randig tröja från barnavdelningen på Lindex. :) Tidigare svarta brallor och svart tröja. På jobbet hade jag mina blåa arbetskläder.
Dagens händelse: Mina paket som jag hämtade ut! Ytlig lycka! :)
Dagens planer: PRata med M. och krama på sambo-M
Dagens vill ha: Inget speciellt
Dagens saknad: Kamraten från solsta´n
Dagens drog: Riskakor
Dagens tråkigaste: Inget speciellt, jo en på mitt jobb.
Dagens finaste: M, L och O, såklart! Allra sötast var nog O när han provade L.s nya prickiga 50-talsklänning. ;)
Dagens måste: Dricka vatten
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Mat i mängder
Dagens mat: Panerad torsk, potatis, kokta morötter, sås, citron. Åh, det var så gott!
Dagens sjuka: F. här hemma, på jobbet finns det massor.
Dagens kärlek: Mc Dreamy, och sambon.
Dagens mående: Bra.

Kommentarer
Postat av: Thea

Yes, älskar också Nicke Nyfiken-låten. Så gó!!
Ha en bra dag även idag.
Thea

Postat av: Nergårds-Emma

Jag väntar otåligt på att 50-tals klänningen ska dimpa ner i brevlådan här också. Ska bli spännande!

2007-02-08 @ 11:16:03
URL: http://nergardsemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback