Älskade sötpotäter

Nu sitter L. och O. sitter och tittar på Askungen. Igen. Det är världens bästa film. Vi har varit ute och tagit en lång promenad och så har vi sprungit i tvättstugan, så nu vilar vi oss lite. I går när de hade sett klar på Askis, som L. kallar henne, lekte de för fulla muggar. L. svassade runt i en sko, eftersom hon tappat den ena. (Skorna hon hade är mina konfirmationsskor.. haha) O. gick omkring i L:s silverskor och var prinsessvacker. :) 

Jag tror att O. kommer bli världens bästa kille när han blir stor (Det ÄR han visserligen redan) för han kommer bli expert på tjejer, med tre äldre systrar.

I dag börjar min stora tjej sista terminen i sjuan. Sista terminen innan betyg-allvaret börjar. Jag är SÅ glad att vi inte har betyg tidigare. Men det dröjer väl inte förrens det blir så.

I morse vaknade jag på bästa sätt, föresten. O. låg och sjöng "Blinka lilla stjärna" för full hals. Kan man bli annat än lycklig då? :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter ljuvligt.

Postat av: Cinapina

Härligt..
Min stora börjar sista terminen i nian..
Snart drar gymnasiet igång..
Det där med betygen kommer väl vår nya regering att ändra så snart dom bara kan..
Konstigt att dom inte tycker barnen ska betygsättas i *pott träning* osså..
Ha det så jätte bra.. *trallar på blinka lilla stjärna* och går ut härifrån
Cinapina

2007-01-09 @ 16:49:39
URL: http://blombergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback