Goder afton

Ångesten stog högt i tak på jobbet i kväll igen. Vad är det frågan om? Är det nya året?

I morgon ska vi upp tiiiidigt och gå till dagis. Första dagen sedan 20 december eller nåt sånt. Men det är bara en dag det handlar om, sen är vi lediga igen. Skönt! Tror nog att det blir jätteroligt att få gå till dagis igen. Kul att träffa alla kompisarna igen. L. längtar efter William som hon leker mest med. Han är en så supermysig kille. O. flyter nog mest bara runt, men han pratar mycket om Olivia. Sötisarna, om man kunde vara en liten fluga på väggen på dagis. :)

När alla godsaker är uppätna här hemma ska jag börja leva lite sundare. Jag känner mej så fläskig nu. Hungrig är jag jämt. Innan jul var jag aldrig hungrig, men nu har jag väl sprängt ut magsäcken så en vanlig matportion är som en fjärt i rymden där. :)) Skärpning! Men snart är det vardag igen, skönt!!! Jag längtar efter mina vanliga fönsterlampor, och ljusare färger. Och efter våren! Fast först vill jag ha snö. L. visade stort skidintresse i vintras, ska bli kul att se om hon fortfarande tycker det är kul. O. tycker garanterat att vintern är roligare nu. Förra vintern ville han mest bli dragen i pulka, och uppassad på annat vis. :)

Nej, nu måste jag gå och duscha. ÄR det nån som vet hur man INTE får Stig-Helmer-tofs när man lägger sej med blött hår. Måste jag skaffa mej ett hårnät? Jag trodde inte någon annan märkte det, men häromdagen var det någon som kommenterade min tofs.. *haha*

Goder aftonLånad härifrån

Min frilla i morgonbitti. Fast mustah har jag ingen, än i allafall

Kommentarer
Postat av: Cinapina

Håller med..
Nu efter den här veckan ska allt bli som vanligt igen..
Ungarna i skola o hos dagmamma..
Slarv med maten *hysch*
osv..
Tycker inte man gjort annat än ätit över jul o nyår.
BURP!!!
NÄe nästa vecka börjar operation SKÄRPNING här iaf..
Ha det gott
Cinapina

Postat av: Emma

Känner igen det där med "efter-jul-fläskigheten". Känns inge bra. Men mat är så gott! Jag har lagt in ett supergott kycklingrecept på min blogg, som är sunt utan att bli tråkigt. Kolla under kategorin recept. Jag känner på mig att jag kommer lägga in fler mumsiga recept framöver :-)

2007-01-03 @ 17:37:44
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Åsa

Jag skulle ge nästan vad som helst för att få se dig i hårnät.. ;) - du har ihjäl mig här!

2007-01-03 @ 22:19:08
Postat av: Amlon

Cinapina: Operation skärpning börjar här också.. :)

Emma: Det lät gott! :) Lägg in fler recept. Känns som en skön kontast mot korvstroganoff-träsket man lätt fastnar i. :)

Åsa: Jag tar med mej hårnätet när jag hälsar på dej nästa gång, jag lovar!! *hihi*

2007-01-03 @ 23:11:15
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Erlingoliwia

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2008-10-21 @ 14:49:20
URL: http://erlingoliwia.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback