Lite från mej

Herregud, får jag inte magsjuka nu så kommer jag väl aldrig att få det. Det är ett under att jag inte ligger med huvudet i toan redan. I dag satte jag mej ner första ggn kl. 13 på jobbet, före det var det bara magsjuka, magsjuka och magsjuka. Tur att man är härdad. Äckligt är det iallafall. Förresten går det magsjuka på dagis också, så det är väl bara en fråga VEM av oss som får först.

Jag höll på att trilla omkull när jag läste att Sanna Kallur fått Jerringpriset. (Jag gick faktiskt när jag läste det.. :)) Vilken chock! Inte för att jag inte unnar henne det, men jag var så säker på att Tre kronor skulle få det.

En av mina "gubbar" på jobbet var laddad för idrottsgalan i går. När jag var in till honom på kvällskvisten hade han långkalsonger och undertröja på sej. Men han berättade att när idrottsgalan började skulle ha sätta på sej skjorta och byxor, det dög inte att sitta och titta på sådana festligheter i bara långkalsonger heller. :)

I dag var småttisarna på dagis länge. Från 6,30 till 15. Tack EU-j*vel. Men naturligtvis hade det inte gått någon nöd på dem, de hade ju haft superroligt hela dagen, såklart. :)

Näe, nu måste jag sova. Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken chock du måste ha fått! Jag tyckte helt klart att Susanna skulle få priset, men jag trodde att Tre Kronor skulle ta hem det! Kram Malin, nov-listan

2007-01-16 @ 23:19:13
Postat av: Charlotte

Jag tycker att det är jätteäckligt med magsjuka också, men tack och lov blir jag nästan aldrig sjuk. Det är väldigt skönt och värt det, trots att det innebär att det alltid är jag som torkar spyor etc här hemma när det är dags..

Hoppas att ni skall få vara friska iallafall.

Postat av: Nergårds-Emma

Du kanske har sån tur att du är immun mot kräksjukan :-)

2007-01-17 @ 12:52:33
URL: http://nergardsemma.blogg.se
Postat av: Emma

Vilken underbar gubbe det låter som! Hoppas man blir sådan som gammal.

2007-01-17 @ 14:48:14
URL: http://emmalexa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback