Min dag

I morse när jag gick till jobbet halkade jag. Typiskt mej. Såklart slog jag upp handen och fick allmänt ont i kroppen. Halkade precis utanför mitt jobb, så en av de boende hade sett mej och blivit jätterädd. Hon hade inte vågat gått ut förrens 9.20 för hon trodde det var så halt. Och 9.20 det är sent det! :)

Sen jobbade jag och SLET! Helt otroligt att så många blir dåliga samtidigt jämt.

Jobbade delad tur idag, så jag gick hem och myste med mina gosisar en stund. *kärlek*

Sen skulle sambo-M och barnen gå ut och gå. Eftersom jag strax skulle till jobbet stannade jag hemma. Tänkte att jag skulle ta det lugnt i några minuter innan jobbet. Men då råkade jag förstås vicka julgranen!! Vad sker liksom?! Så det var bara att plocka av alla saker och kasta ut granen på balkongen. Sen återstog dammsugning och plock. Sen var min vila slut, dags att gå  till jobbet igen.. :)

Kvällspasset på jobbet var nästan lika slitigt. En ska som är bra är att det inte är så hemskt att dela lokal med de andra grupperna, som jag först trodde. De är riktigt trevliga. :)

I morgon börjar jag jobba kl. 8. Det är kanske inte så dumt med eu-schema iaf. I allafall när man får börja kl. 8.
 
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Amandusvilma

Hello! Very interesting and professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback