Nu är jag inte sur längre..

Nu känns det mycket bättre. Jag får ta det som ett tecken på att jag borde göra någonting annat, innan jag blir fast på samma ställe. Jag har redan mailat en studievägledare. :) Jag vet egentligen inte varför jag blev så besviken, antagligen för att min chef sagt att det mer eller mindre var klart att jag skulle få tjänsten. Hon som fick den hade visst längre utbildning, det hade visst chefen glömt..  Men är det någon jag unnar en fast tjänst så är det den här tjejen. Hon är verkligen toppen! Det enda som kommer bli jobbigt är väl att det kommer ältas länge om det här på jobbet.

Men skiit i det nu. Jag är fortfarande en fri själ, men fast inom hela kommunen. :) Tack för alla snälla ord. Åsa, ditt inlägg gjorde mej grinfärdig! :)) Tack!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad som helst för dig vet du!

2007-01-05 @ 22:11:48
Postat av: Emma

Vad skönt för dig att du känner dig litet mer uppåt igen. Skall bli spännande att se vad som finns bakom nästa vägkrök för dig! Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback